Gidiyorum Bu (Balkonda çürümekten kurtulan ilk baskı)

❤️

Bir kaplanın işlek kısımlarını bu kadar ucuza şeyapmak mı? Hadi canım…

NOT: Şairi ikna yolu ile satılacaktır. Aşağıdaki inceleme kısmına yazınız.

Kategoriler:

İncelemeler

  1. Hasan

    Koleksiyon yapıyorum kendi çapımda en sevdiğim şiir kitaplarından biri benim olsun çok isterim, sevgiler

  2. Zanar Derici

    Beleşçilik yapmayınız Hasan beycim.

  3. Burçak

    ‘BU DUYGU BANA ÇOK, ÇOK BANA BELİĞ
    REDDİN AKLA UYMADAN GÖÇ BANA, BELİ!’

  4. Atilla

    Versene bana

  5. Sansasyonel

    Bu saçma fikirde tuzum olmalı. Fikri destek yetmez bana eylem gerek eylem.

  6. Sdrf

    Ghh

  7. Tyu

    Xcv

  8. Büşra

    Ben istiyorum. Altı çizilniş mi okunurken. Lütfen öyle olsun lütfen benim olsun. Değilsede benim olabilir, seçici değilim. Eğer çiziliyse çok daha isterim. Tşk.

  9. Furkan

    Şairi ikna ile en pahalı şiir kitabı olsa gerek; muhtemeldir bu kitabı almaya en uzak isim de şairin kendisi.

  10. Esra

    Ben çok değer veririm ilk baskı bir de.. Çok isterim, çok seviyorum çünkü şiiri..

  11. Nurşahcım

    Dinin imanın varsa bana verirsin yiğidim

  12. rasim

    Beni de başka bir balkonda unuttulardı. Acil kavuşmalar bahanesiyle kuruttulardı. Neden kavuşmamızın sebebi siz olmayasınız…

  13. Halit Ruhi Heder

    Abi bu baskıdan var bende, İzmir’de imzalamıştın. ‘Balkonda çürüdü hepsi; bende bile yok bu’ demiştin. Bulmuşsun, sevindim desem yalan olur. K.İ.B.

  14. Mustafaa

    Onur abi saçlarından öpeyim bana ver Ibn Rusd (Averro) Veya Arabi hakkı için bana ver

  15. batu

    Ah o kitap bende olsaydı eğer,
    yastık altımda değerlenmesine mani olamazdım.
    olamazdı
    yani
    şimdi afedersin ama ne kolleksiyonerim ne de
    kocaman bi kütüphanem var…
    devlet tahvili gibi bi şey o benim için.
    Sahiden dolar gibi yükseldim,
    hadi inat etme kavuşalım
    Balkon konusması değil bu, yüz tutmuşza çürümeye
    bırak elllerınden bir çürük gidiyorum bu’
    kavussun ona uzanamayan ellerim ellerinle

  16. Elif Yıldız

    -Hayal kırıklığına uğrayanlar-dan biri olarak yazıyorum.’ikna edilenlerle yola çıkılmaz yola inanmışlarla çıkılır’diyen kişiyi okudum da geldim reddetmek için. Kırmızı kapaklı haline kapanmak üzere olan bir kitapçıda rastlamıştım.Başka kitaplara bakınca onu baktığım yerde bırakmışım.Ödemeyi yaptıktan sonra aklıma geldi.Tekrar gelirim ben zaten diyip çıkmıştım.Tekrar gidemedim unuttum.İkinci kez bu şekilde karşılaşmamın bir anlamı olmalı “Ve İlkler Kanla Başlar Görmeliyim Bu Sonbaharı”
    ‘ ve bunları elbette çabucak geçelim sevgilim’
    Bir şairi ikna etmenin inanmışlığıyla selamlar

  17. Çayan

    Öncelikle bir sigara yakılır. Tahmin ettiğim gibi değeri ölçülebilecek bir hatıra değil. İkna edebilme yeteneğim olsaydı sevdiğim kadını ikna ederdim zaten ona bu kitabı hediye etmiştim sevdiğim kadın da gitti kitapta gitti. Yanın da taşırdı arada açıp okurdu bana. Benim için o kitap daha değerliydi açık olarak çünkü sevdiğim kadına ilk şiiri o kitapta ezberleyip okumuştum sonra bu kitabı bir daha alamadım alamam da ben de olmasını en çok istediğim kitap bu ama sanırım hiç bir zaman ben de olmayacak eğer olur da bu kitaba ben sahip olursam diye düşünemiyorum olursa sürpriz at gelmiş olur. Abi bu arada senin işin bitirse bide benim hayatı satalım da bişey kalmasın bende de satarsak birlikte ezeriz ne yapılabilir benim hayatla iki demli çay içilir sanırım bahtımız gibi kara.

  18. Memurkemal

    Rahmetli sevdiğime vermiştim. İçinde ikimize ait mısraların altını çizmiştim. Boş kalan sayfalara da kendi şiirlerimi yazmıştım. Başucu kitabımdır her gece biraz biraz okur sonra ona okur öyle uyurum. Bu aramızdaki özel kitabın ilk baskısı ne bilim daha bi şey olur be.

  19. Reyhan

    İkna mı yolu? Hee.. Okuyom ben. Ayrıca duygusal bir tuzluğum. Tane tane dökülüveriyor içimden: şiirler, dizeler…

  20. feridun

    ben istemiyorum bana vermeyin bu kitabı

  21. Doğukan

    Burada bir inceleme yapmam ironik olur. Bir sırrı vaktinden önce saklayıvermişim…

  22. Osman Sami tayganer

    Yaşamın içinde sıkça karşılaşmak için. Sıkça yaşamak için talibim

  23. Nesin

    Fazlasıyla hak ediyor olabilirim bu kitabı çünkü sizin gizli asil takipçinizim. Dolayısıyla bu kitabı hak ediyorum.
    *abi gerçekten ikna kabiliyetim yok yukarıda yazdığımda olduğu gibi. Zaten ikna etmeyi bilseydim benim gibi yalnızlıktan korkan biri sizin gibi sanat adamlarını tanıyabilir miydi bilmiyorum? Siz de biliyorsunuz ki yalnızlık sanatı kutsallaştırır. SAYGILAR

  24. Hasan

    Hocam İsmail abinin Zehra olduğunu itiraf ettiğin günü hatırla 😀 Ver bana şu kitabı ben de 10 kişiye yeni baskıdan dağıtırım söz . Benim olmalı söz balkonda uyuturum .

  25. KÜBRA ÖZTÜRK KADIRLI

    Ben rüşvet teklif edeceğim. Özbek pilavı, uygur mantısı ve mangal master seçeneklerimiz. Evimiz Ankaraya 45 km uzaklıkta, Çubuk başkentinde bulunmakta. Ev dediysek de villadır. Dümdüz ova.

  26. İshak

    Deliyürek filminde Zeynep tokuş okurken hatırlıyorum bu sıpayı baya büyümüş 🙂 kısmetse talibim…

  27. SinemA

    Bu hayatta adeta bir 5 kardeşimizin Nazım’ı gibi tutunamamış olduğumdan pek mutlu bir son da beklemiyorum, hani çıkmaz ama ya tutarsa hesabı bizimki. Usta be yap bi’ güzellik…

  28. Çiğdem

    Keşke benim olsa.

  29. Ulu

    Onur abi öncelikle bu satırları okuduğunu düşünmek bile insanı bi garip hissettiriyo 🙂
    Önceden seni bilmezdim ne büyük ayıp…
    Buhranlı bi dönemimde dizilerinle tanıştım sonra filmlerinle tanıdım seni yada öylr sandım.Sen kendini anlatmıştın farklı lisanınla ama ben eserlerinde kendimi buldum az biraz. Şiirlerinle de yine bu dönemde tanıştım biraz geç olmuş ama gidiyorum bu nun 25. Baskısınına anca yetişebildim. size ikna için para teklif edemem çok zengin biri sayılmam(öğrenciliğin son demlerindeyim ağzım kokuyo diyemiyorum) gerçi sizinde pek parada gözünüz olduğunuz söylenemez, sanırım.Size teklif edebileceğim en değerli şey saygım sanırım. Sizi severek izliyor dinliyor birazda içimde yaşıyorum. Şu kısacık ömrümüze böyle tatlı anlar bıraktığınız için şükranlarımı sunar sizden güzel bi anı isterim, eğer mümkünse (imla hataları konuya dahil deyil)

  30. kaan

    Kitabı, dikkatimi çeken ve çekmez olasıca bir kız vasıtası ile ilk kez 2017 senesinde satın aldım. O sıralarda kendi şiirime başladım. Bu âna kadar birçok şiir ve kız başladı ve bitti. Ve ben bu kitabı 3 sene içinde 4 kez satın aldım. Bilin bakalım neden? Bu baskı lanet olası bana çok benziyor, en çok bana yakışır, kimseye de veremem, üzerimdeki baskılar hatrına.
    (Not: kitabın fiyatı her sene 1 lira 1 lira artış gösterdi, yıllara meydan okumuş bu versiyonunu dolar kuru değil de insan kuru üzerinden hesapladığınız için şükranlar sunar, rakiplere başarılar dilemem)

  31. kaan

    Balkondaki yıllanmış kitap ‘ben’imdir 2 (her an 3 gelebilir)

    Şimdi düşündüm de tecrübelerimden hareketle ikna için bir mesaj yeterli olmuyor. Öyleyse bir kurşun daha atayım tüyden de hafif: Şimdi ben bu kitabı o kızdan bu şahsa şu kişiden öbür canlıya verdikçe kitabın yayılmasından sorumlu bir peygamber görevi gördüm. Dolayısıyla ilk nüshasına şöyle bi bakmam lazım gelmez mi? Bunun yanında şiirime etkiyen, yaşamıma etkiyen ince bir metinler bütününün böyle cefalı bir kopyesinin bende olması, ne bileyim işte sanki aya atılmış ilk değil ama son adım gibi olurdu. Adım gibi de eminim ve korkarım ki bu kitap, muhtemelen tarihte ona en fazla ihtiyaç duymuş ve her sene gidip gidip almış olan okuruna (bana, bana, Kaan’ına) geldiğinde, sonsuz bir huzura kavuşacak, kavuşacağım, kavuşacağızdır…

    (Not: biliyorum bu)
    (Kitabın en işlek okuyucusunu)
    (Bahtiyar da eder)

  32. Emine

    zor bir ihtimal bu ilk baskı ile tokalaşmam yada bu “gelecekte mantıklı gelecek saçmalığa” ortak olmam. ne diyeyim ikna işi zordur ama karşındakinin düşüncesi ikna kabiliyetinden çok daha önemlidir. şair ruhuna selam, çılgın beynine hörmetlerimle.

  33. isimsizim

    daha önce satın aldığım birbirinin aynısı 3 adet baskıyı 3 farklı sevgilime hediye ettim, bu ilk baskıyı kendime hediye etmek istiyorum

  34. Emre

    17 Ağustosta İzmit’ten yazıyorum.Bu kitabı istiyorum. Şairine bu kitabın olması gereken il ve ilçede okunması gerektiğini bildiriyorum. Bir şeylerin başladığı yerde .

  35. Asım

    Kimseye bişey deme, kimseden bişey isteme, kimseye de bişey etme, verişinde al.

  36. Uğur

    Neden şiir yazanlar hep düz yazıyla ikna oluyor?

  37. Mihmana Mihman

    İkna etmek pek umrumda değil aslında. Şu kitapta Ömer Lütfi Mete’ye ithafen bir şiir varsa onun adını söyle beni kurtarır. Kitabı da kime vereceğini Alper ağbi seçsin… Hâlen görüşüyorsan/ız!

  38. Bilge

    Onur Unlu’nun soyledigi ve kizdigim her seyden sonra nefes aldirip kalbimdeki merhameti yitirtmeyen adam Ah! Muhsin Unlu.

  39. Taylan

    O kadar mail attık, bi’ bakayım ne olmuş birisine vermiş mi kitabı diye geldim ama yok. sistemi bile değiştirmişler. takdir ediyorum, malum tutarlılık avam içindir.

    Ama izlenen ikna yollarının hepsi problemli; kimse iknasına bi’ bedel biçmemiş, herkes sadece istemiş. ”ben eft ücreti hariç 7 lira veririm, kargosuna karışmam istanbula geldiğimde alırım” gibi birşeyler yazmanız lazım. ikna yoluyla verilecek denilmemiş, ikna yoluyla satılacaktır denilmiş.

    Dünyanın da problemi bu işte, hiç kimse yazanın hikayesini yazanın dudaklarıyla okumuyor. Dudakları derken, kalbi demek istedim.

    Geçen gün bi’ kıza da söyledim aynısını; ”sen çok güzelsin” dedim ”efendim” dedi. hay

  40. Mailde gmailin önünde yazan

    Arkadaşımın sevdiği kız Ah Muhsin şiirlerini çok seviyormuş. Arkadaşım kitabı benden alıp kıza şiir okuyacakmış. Sonra aylar geçti ne oldu deyince. Orta da ne kız kalmış ne de kitap. Kıza da vermemiş kitabı. İşin en kötüsü oğlan şu anda italya da. Bence İtalyan kızlar Ah Muhsin Ünlü şiirleri okuyabilmiştir benim sayemde. Olamaz mı olabilir.
    Seni sevmek ata binmek gibidir senyora
    Elbet gayet nihilisttir attan atlamak.

    Cumanız Mübarek Olsun…..

  41. Yunus

    İkna edici olur mu bilmiyorum ama uzunca bir müddet etkileyici olmasını arzuladığım kelimeleri yazıp sildikten sonra 22 yıldır tekrar şiir yazmaya ikna olmamış bir şairi kelimelerle ikna etmeye çalışmanın beyhude olduğu hissi ağır bastı.
    Sonuçta ben kitabı gerçekten istediğime ikna oldum. Siz satıcıysanız orta yolu buluruz.

  42. Kalender Çakmak

    Şiirleriniz yan etkisi yara açmak olan yara merhemleri gibi ve kan kaybından ölmek o kadar diken yemek gibi ki şu deve gönül için…

  43. Halis

    Bu kitabı bana vermen saçma ama zamanla anlam kazanabilir. ehe

  44. bestelik

    sevgilim keşfedilmeyi bekliyor. bana nezih’ten pahalı bir kulaklık almış. memur kızıyım ben gelemem pahalı hediyelere. gel geri götürelim sana bana şiir kitabı alalım bu parayla dedim. ikna oldu. gidiyorum bu ve ba kitabını aldık. paramız arttı ben bir kitap daha aldım baktım biraz daha paramız var adile naşit ve münir özkul resimli defter aldik. bir de 20 liralık kulaklık aldik. ilk aldığı kulaklık pahalıymış ha. neyse sevgilim kitabı okurken benim yazmak istediklerimi yazmış dedi. dedim ya keşfedilmeyi bekliyor. sevgilimin 22. yaş gününde kızçocuğu kitabını aldim. önce ben okudum. çoğunluk kadıköy de geçen kitapta sevgilimle birlikte gittiğimiz her yerin altını çizdim- yazarın biyografisindeki marmara üniversitesi dahil- ve bazı yerlerde müstehcen notlar aldim. ondan önce de sevgilimin şiirlerini kitaba bastırıp vermiştim. sonra sevgilim hediyelesmenin saçma olduğunu anlatan ultra iyi bir kitap yazdı benim doğum günümde. bir daha hediyelesmemeye karar verdik. ikna olduysanız bu sözleşmeyi bu kitabı sevgilime hediye ederek bozmak isterim. yazmak iyiydi. ayrıca kızcocugu kitabinin satış fotoğrafında sait faikin kitapları sol yani süslüyordu. çok mutlu oldum. bunu da yazmadan edemedim. artık gidiyorum bu*

  45. Oğulcan

    “tekhne”

  46. Tosbağa memet

    Satın alma eylemine yoğruluyorum. Satın alma gücüne ulaşırsam kitabı nöranlarım arasına ekeceğim. Bir harman sonrası kansere yorar belki herta berlin’den hallice…

  47. fatih Özdemir

    o balkonda çürüyen baskıyı zamanında (2000’li yılların ilk yarısı sanırım) hafiye gibi iz sürerek anadolu üniversitesini oda oda gezip bir hocanın kütüphanesinde buldum. yalvar yakar fotokopisini çektirdim.
    şimdi bu fotokopiyi orijinali ile taçlandırma şerefine layık olmayayım mı?

  48. Erdem Ersoy

    kapağı güzel

  49. Meryem

    Benim olursa mutlu olurum birde imzalı olursa ve canavar kek imzalı olursa dahada mutlu olurum ama doğru doğru kapitalist onur ünlü napsın benim mutluluğumu

  50. Osman Sami tayganer

    Ölmeden sen olmak istiyor insan

  51. Dilara

    tam buraya uygun bir ayet bulamadım zaten satıldı galiba onu da anlamadım

  52. Kader

    Ve ben yine geç kalmışım..

İnceleme yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hoşunuza gidebilir…